ID: 12278
bijrijder gezocht voor 13 jarige kwpner
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Op het moment ben ik op zoek naar bijrijder
Het gaat om een 13 Jarige (6 Mei 2004) merrie genaamd Zaranda.De Schofthoogte van de merrie is 172.Ze staat gestald in Alphen (Noord-Brabant)
De Merrie heeft L2+12 Gelopen, en mits ze even doorgepakt word beheerst ze ook de M oefeningen.
Zaranda is in de bak erg braaf en eerlijk, tevens is ze verkeerssmak en kan ze een leuk sprongetje maken.
Zaranda staat op een stal met een buitenbak met eb en vloed bodem, en 300 meter van het bos af.De stallen worden gemest, en er hoeven geen klusjes gedaan te worden.
Ik ben dus puur op zoek naar iemand die met Zaranda aan de slag wil.Voor Zaranda ben ik opzoek naar een bijrijder van minimaal 16 jaar, die het leuk lijkt een aantal keer per week met Zaranda aan de slag te gaan.
Ik ben vooral op zoek naar iemand die bij ons op stal met haar aan de slag wil (dat kan dressuur, springen, grondwerk, vrijheids-dressuur etc zijn, naar mijn idee vind ze het allemaal leuk),mocht de klik er zijn is in de toekomst ook naar het bos een mogelijkheid.
Wedstrijden rijden behoort ook tot de mogelijkheden, maar dan wel op eigen kosten.Ik vraag echter wel een bijdragen in de kosten.
Het gaat om een 13 Jarige (6 Mei 2004) merrie genaamd Zaranda.De Schofthoogte van de merrie is 172.Ze staat gestald in Alphen (Noord-Brabant)
De Merrie heeft L2+12 Gelopen, en mits ze even doorgepakt word beheerst ze ook de M oefeningen.
Zaranda is in de bak erg braaf en eerlijk, tevens is ze verkeerssmak en kan ze een leuk sprongetje maken.
Zaranda staat op een stal met een buitenbak met eb en vloed bodem, en 300 meter van het bos af.De stallen worden gemest, en er hoeven geen klusjes gedaan te worden.
Ik ben dus puur op zoek naar iemand die met Zaranda aan de slag wil.Voor Zaranda ben ik opzoek naar een bijrijder van minimaal 16 jaar, die het leuk lijkt een aantal keer per week met Zaranda aan de slag te gaan.
Ik ben vooral op zoek naar iemand die bij ons op stal met haar aan de slag wil (dat kan dressuur, springen, grondwerk, vrijheids-dressuur etc zijn, naar mijn idee vind ze het allemaal leuk),mocht de klik er zijn is in de toekomst ook naar het bos een mogelijkheid.
Wedstrijden rijden behoort ook tot de mogelijkheden, maar dan wel op eigen kosten.Ik vraag echter wel een bijdragen in de kosten.