ID: 52665
Omschrijving
Hierbij bied ik mijn coupe aan met apk tot 4-11-2020 aangezien ik me opleiding als monteur heb afgemaakt en nu naar hbo ga.
De BMW rijd en remt goed. Ook heeft die een mooie uitstraling zoals een bmw hoord te hebben. De distributie ketting is vervangen 3,5 duizend km terug met de oliepomp ketting geleiders en spanners was +-985 euro, nieuwe accu, 2 nieuwe vredestijn banden, complete carterventilatie systeem met vacuüm pomp(ccv), inlaat pakkingen, gasklep gereinigd, nieuw olie vuldop, carterpan +kleppendeksel pakking, vanos ringen vervangen, pakking warmte wisselaar vervangen, pakking oliefilter huis vervangen, brandstof filter en olie filter en interieur filter pas gedaan. ALLES VAN FEBI DUS GEEN TROEP, Nieuwe olie erop.
Ook heb ik er een sport interieur ingebouwd met elektrisch verstelbare stoelen, bestuurders stoel met geheugen. Zwarte deurpanelen zitten erbij.
De BMW is voorzien van vele luxe, cruise en climate control, stuurwiel bediening, parkeersensoren, trekhaak, mistlampen voor, centrale deurvergrendeling afstandbediening, reserve sleutel, middenarmsteun voor, elektrische ramen voor+achter, airco, Bluetooth met aux en usb, regensensor.
Hij heeft wel wat gebruikerssporen wat normaal is voor een auto van deze leeftijd, ook heeft die op de voorspartborden de wel bekende roest blaasjes op de lak. Stuur is ook niet het mooiste meer, heb er eventueel wel een ander stuur bij in een nette staat.
Inruil mogelijk
Onzin biedingen worden niet op gereageerd op deze stoere BMW
De BMW rijd en remt goed. Ook heeft die een mooie uitstraling zoals een bmw hoord te hebben. De distributie ketting is vervangen 3,5 duizend km terug met de oliepomp ketting geleiders en spanners was +-985 euro, nieuwe accu, 2 nieuwe vredestijn banden, complete carterventilatie systeem met vacuüm pomp(ccv), inlaat pakkingen, gasklep gereinigd, nieuw olie vuldop, carterpan +kleppendeksel pakking, vanos ringen vervangen, pakking warmte wisselaar vervangen, pakking oliefilter huis vervangen, brandstof filter en olie filter en interieur filter pas gedaan. ALLES VAN FEBI DUS GEEN TROEP, Nieuwe olie erop.
Ook heb ik er een sport interieur ingebouwd met elektrisch verstelbare stoelen, bestuurders stoel met geheugen. Zwarte deurpanelen zitten erbij.
De BMW is voorzien van vele luxe, cruise en climate control, stuurwiel bediening, parkeersensoren, trekhaak, mistlampen voor, centrale deurvergrendeling afstandbediening, reserve sleutel, middenarmsteun voor, elektrische ramen voor+achter, airco, Bluetooth met aux en usb, regensensor.
Hij heeft wel wat gebruikerssporen wat normaal is voor een auto van deze leeftijd, ook heeft die op de voorspartborden de wel bekende roest blaasjes op de lak. Stuur is ook niet het mooiste meer, heb er eventueel wel een ander stuur bij in een nette staat.
Inruil mogelijk
Onzin biedingen worden niet op gereageerd op deze stoere BMW