De gratis Advertentie site van Haarlemmermeer en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Haarlemmermeer en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Autos
  3. Oldtimers
ID: 6201

Citroën 2cv AZ 1958

€5.250,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

tim
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. De knoop is door de az gaat weg. Het is tijd voor mij om over te stappen maar een normale een waar de kids lekker achterin kunnen met gordeltje enz.

Maar wat is ze mooi en wat heeft ze veel bekijks. Ook een prachtig levensverhaal. Geboren in Frankrijk daar lekker door het zonnetje gereden en uiteindelijk afgedankt ergens in een hoekje gestaan tot een paar Nederlanders het mee naar huis triangelde achter de camper. Jammer dat de bak in zijn versnelling schoot met een gangetje van 80 km/u en dus op de snelweg uit elkaar spetterde en de littekens zijn nogsteeds te zien. Eenmaal in Holland in Amsterdam omgebouwd naar 600 cc en nu kan ze dus goed mee met het verkeer. Jammer van die ongezekerde kabel van de radio naar de accu : gevolg sluiting en toen stond ze ineens in brand op de a10.....

Toen heb ik haar overnomen: nieuwe uitlaad,kabelboom, bodemplaten, dorpels en stuk voetenbak. Nieuw dak en sinds gister een nieuwe accu.

Verder niks aan gedaan gewoon lekker rijden. Ze is niet voor de puristen maar ik vind der prachtig....

Heb je interesse kom kijken. Koffie is klaar.

Inruil 2cv6 is mogelijk.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy