De gratis Advertentie site van Haarlemmermeer en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Haarlemmermeer en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Autos
  3. Volvo
ID: 10958

Fijne gezinsauto Volvo V50 1.6 D 2010 Grijs

€6.000,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Bernd Nijhuis
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Na 4 jaar veel rijplezier nemen wij afscheid van onze V50 omdat we een leaseauto krijgen. Wij zijn de tweede eigenaar en hebben de auto gekocht bij Henk Scholten (Volvo dealer Arnhem e.o.). Daar hebben we ook al het onderhoud en alle reparaties uit laten voeren. Het onderhoudsboekje is aanwezig en netjes bijgehouden. Hij staat nu nog op winterbanden. De zomerbanden (zonder velgen) liggen hier in de schuur en horen erbij. APK geldig tot maart 2019! Vorig jaar zijn bij groot onderhoud de remschijven achter vervangen. De remschijven vóór moeten naar alle waarschijnlijkheid volgend jaar vervangen worden. Het navigatiesysteem is verouderd. Ik gebruik altijd Google.

De auto beschikt over een Volvo Premium Soundsystem. Dat zijn 4 speakers, twee tweeters en een subwoofer. Mijn nieuwe auto wordt een Qashqai met een Bose systeem. Ik ga er serieus op achteruit. Het geluid in deze volvo is echt super.

Volgens de ANWB-koerslijst zou de verkoopwaarde tussen particulieren €6.500,- moeten zijn. Nu vind ik dat zelf ook wat aan de hoge kant. Doe bij interesse een serieus bod en krijg een serieus antwoord. Als je de helft van mijn vraagprijs in gedachte hebt, kan je beter verder zoeken. Een Skoda Fabia is dan wellicht een betere optie voor je. ( https:www.autoscout24.nl/resultaten?body=5&fregfrom=2010&fregto=2011&pricefrom=3000&priceto=4000&cy=NL&powertype=kw&atype=C&ustate=N%2CU&sort=standard&desc=0&page=3&size=20).

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy