ID: 5644
Nordic Cab fietskar / fietsaanhanger / kinderkar voor 2 kids
€325,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Nordic Cab fietskar / fietsaanhanger / kinderkar kleur blauw
Onze kinderen zijn nu 4,5 en 7 jaar en fietsen nu zelf en kan de kar weg. Tot voor kort nog gebruikt.
Geschikt voor 2 kinderen tot totaal laadvermogen van 50 kg
Te gebruiken als fietskar en buggy/wandelwagen.
De duwstang kun je aan de wagen laten zitten en in verschillende hoogtes zetten. Het voorwiel klap je om en tover je de kar in 10 seconden om van fietskar naar wandelwagen, is erg makkelijk los en vast te koppelen. Handig dus als je met de kids boodschappen wilt doen, wilt wandelen, handig op strand door de twee grote zijwielen.
Er zit bovendien achter de zitjes genoeg ruimte voor spullen.
De zitting is in drie standen te verschuiven, tot ligstand. Ook kan er een babyschaal in of maxi cosi voor de babys.
De wagen bezit verder zonneschermpjes en horregaas, erg handig om je kinderen uit de felle zon te houden en weg van vliegen. Met alles dichtgeritst zitten ze vrij van wind, regen, sneeuw enz.
De kar heeft een pastic harde kuip, erg veilig dus.
Er is ook een veiligheidskabel, zodat als de aanhanger los zou schieten van de koppeling, de aanhanger achter de fiets blijft hangen.
Je krijgt er een fietskoppeling bij. Erg makkelijk aan de fiets te haken d.m.v. borgpen.
De wagen is erg makkelijk, snel en klein op te vouwen/in te klappen, past dus zo in veel autos.
Ondanks dat de kar smal is, past door de meeste deuropeningen en kassa bij de AH!!...kunnen er twee kindjes in zitten. Ja wat moet ik er verder over zeggen. Het is gewoon een top wagen. Helaas minder bekend dan de merken als Kidcar en Chariot, maar mijn inziens is dit de beste, gebruiksvriendelijker en beter comfort voor de kinderen. De kwaliteit die we van Scandinavië gewend zijn.
Zie verder technische info op de website van Nordic cab en kidcarshop te Hillegom. Daar kost de wagen nu nieuw 719 euro. www . kidcarshop . nl
Verder staan er filmpjes op Youtube van mensen die een wereldreis maken met deze kardat geeft dus al aan hoe degelijk de wagen is.
Er zijn losse onderdelen te bestellen als Joggerwiel, skis, tuig voor aan de hond etc. Erg veel mogelijkheden dus. Dus ook leuk om een kar te hebben met zoveel mogelijkheden. Je zou de kar ook als hondenwagen kunnen gebruiken of bagagewagen, de zitting voor de kids kan er makkelijk uitgeschoven worden.
We hebben nog een bagagehoes er bij voor 15 euro extra en evt. een extra adapter voor 17,50 euro extra.
Prijs voor de wagen is 325 euro. Reageer snel, want weg = pech.
Bel of mail voor meer info of een afspraak.
Onze kinderen zijn nu 4,5 en 7 jaar en fietsen nu zelf en kan de kar weg. Tot voor kort nog gebruikt.
Geschikt voor 2 kinderen tot totaal laadvermogen van 50 kg
Te gebruiken als fietskar en buggy/wandelwagen.
De duwstang kun je aan de wagen laten zitten en in verschillende hoogtes zetten. Het voorwiel klap je om en tover je de kar in 10 seconden om van fietskar naar wandelwagen, is erg makkelijk los en vast te koppelen. Handig dus als je met de kids boodschappen wilt doen, wilt wandelen, handig op strand door de twee grote zijwielen.
Er zit bovendien achter de zitjes genoeg ruimte voor spullen.
De zitting is in drie standen te verschuiven, tot ligstand. Ook kan er een babyschaal in of maxi cosi voor de babys.
De wagen bezit verder zonneschermpjes en horregaas, erg handig om je kinderen uit de felle zon te houden en weg van vliegen. Met alles dichtgeritst zitten ze vrij van wind, regen, sneeuw enz.
De kar heeft een pastic harde kuip, erg veilig dus.
Er is ook een veiligheidskabel, zodat als de aanhanger los zou schieten van de koppeling, de aanhanger achter de fiets blijft hangen.
Je krijgt er een fietskoppeling bij. Erg makkelijk aan de fiets te haken d.m.v. borgpen.
De wagen is erg makkelijk, snel en klein op te vouwen/in te klappen, past dus zo in veel autos.
Ondanks dat de kar smal is, past door de meeste deuropeningen en kassa bij de AH!!...kunnen er twee kindjes in zitten. Ja wat moet ik er verder over zeggen. Het is gewoon een top wagen. Helaas minder bekend dan de merken als Kidcar en Chariot, maar mijn inziens is dit de beste, gebruiksvriendelijker en beter comfort voor de kinderen. De kwaliteit die we van Scandinavië gewend zijn.
Zie verder technische info op de website van Nordic cab en kidcarshop te Hillegom. Daar kost de wagen nu nieuw 719 euro. www . kidcarshop . nl
Verder staan er filmpjes op Youtube van mensen die een wereldreis maken met deze kardat geeft dus al aan hoe degelijk de wagen is.
Er zijn losse onderdelen te bestellen als Joggerwiel, skis, tuig voor aan de hond etc. Erg veel mogelijkheden dus. Dus ook leuk om een kar te hebben met zoveel mogelijkheden. Je zou de kar ook als hondenwagen kunnen gebruiken of bagagewagen, de zitting voor de kids kan er makkelijk uitgeschoven worden.
We hebben nog een bagagehoes er bij voor 15 euro extra en evt. een extra adapter voor 17,50 euro extra.
Prijs voor de wagen is 325 euro. Reageer snel, want weg = pech.
Bel of mail voor meer info of een afspraak.