ID: 10333
Peugeot 106 1.1 Accent 1998 Grijs
€999,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Hola.
Ik verkoop de auto omdat ik een lease auto krijg van het werk. Vraagprijs is 999,-. Liever geen rare biedingen.
De conditie is prima. Zoals vaak bij oude autos meestal lastig in te schatten. Geen storingslampjes oid. Distributieriem is vervangen bij 125.000.
Onderhoudsboekjes zijn bijgehouden door de vorige eigenaar tot 100.000 km. Zelf ook geen idee waarom. Niet echt handig.
Interieur is als nieuw. Radio werkt goed. Elektrische ramen en - spiegels. Airconditioning werkt, maar moet bijgevuld worden. Zit een knopje op voor achterruitverwarming, maar heb niet het idee dat het werkt, zit ook een draadje los namelijk. Verder alles in goed conditie. Interieur heeft geen beschadigen. Bekleding in nieuwstaat
Exterieur heeft wat kleine lakbeschadigingen aan de achterkant, maar niet storend. Je ziet het op de foto zitten.
Voor proefrit en bezichtiging ben je altijd welkom. Graag alleen bij echt serieuze interesse; ik heb ook genoeg te doen.
Telefoonnummer alleen bij serieuze interesse via bericht. Bij het verkopen van mijn iPhone werd ik nl. helemaal plat gebeld de laatste keer.
Als je vragen hebt kun je altijd een berichtje sturen, ik reageer snel.
Groeten.
Ik verkoop de auto omdat ik een lease auto krijg van het werk. Vraagprijs is 999,-. Liever geen rare biedingen.
De conditie is prima. Zoals vaak bij oude autos meestal lastig in te schatten. Geen storingslampjes oid. Distributieriem is vervangen bij 125.000.
Onderhoudsboekjes zijn bijgehouden door de vorige eigenaar tot 100.000 km. Zelf ook geen idee waarom. Niet echt handig.
Interieur is als nieuw. Radio werkt goed. Elektrische ramen en - spiegels. Airconditioning werkt, maar moet bijgevuld worden. Zit een knopje op voor achterruitverwarming, maar heb niet het idee dat het werkt, zit ook een draadje los namelijk. Verder alles in goed conditie. Interieur heeft geen beschadigen. Bekleding in nieuwstaat
Exterieur heeft wat kleine lakbeschadigingen aan de achterkant, maar niet storend. Je ziet het op de foto zitten.
Voor proefrit en bezichtiging ben je altijd welkom. Graag alleen bij echt serieuze interesse; ik heb ook genoeg te doen.
Telefoonnummer alleen bij serieuze interesse via bericht. Bij het verkopen van mijn iPhone werd ik nl. helemaal plat gebeld de laatste keer.
Als je vragen hebt kun je altijd een berichtje sturen, ik reageer snel.
Groeten.