ID: 9057
Zeer mooie paardenvrachtwagen
€8.250,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Zeer mooie mercedes atego 815 met 102043 km gereden
De vrachtwagen is geschikt voor 1 paard of 5 ponny's ( zie foto). Alles is heel makkelijk om te bouwen en te demonteeren. Momenteel zijn de hekken van de ponny's er er uit. De auto heeft een kleuren camera waar je alle dieren in kunt zien, een 100 l watertank, opberg rekken boven de paarden voorin zit een grote opbergbak voor grote spullen, verlichting met stopcontacten en stekker voor aan een stroompaal voor op de wedstrijd. Goeie rubberen vloer onder de paarden. Aangezien wij momenteel maar 1 paard hebben heb ik er een voerbak voorin gemaakt maar kan er ook zo weer uit.
Vorig jaar heeft de auto groot onderhoud gehad en zijn de rembouster vervangen, rondom nieuwe remblokken en de remklauwen gereviseerd, er is een nieuwe drukgroep + koppelingsplaten ingekomen, nieuwe olie + filters. De banden zijn 95%. Afgelopen winter is er een nieuwe klep op gemaakt.
De auto is altijd gebruikt voor de mensport.
Ik had er altijd 5 ponny's op en 2 wagens.
De vrachtwagen gaat weg omdat dat ik er te weinig mee op pad ga.
Voor meer informatie kunt u mij bellen op 0621876847 mvg j. Manting
De vrachtwagen is geschikt voor 1 paard of 5 ponny's ( zie foto). Alles is heel makkelijk om te bouwen en te demonteeren. Momenteel zijn de hekken van de ponny's er er uit. De auto heeft een kleuren camera waar je alle dieren in kunt zien, een 100 l watertank, opberg rekken boven de paarden voorin zit een grote opbergbak voor grote spullen, verlichting met stopcontacten en stekker voor aan een stroompaal voor op de wedstrijd. Goeie rubberen vloer onder de paarden. Aangezien wij momenteel maar 1 paard hebben heb ik er een voerbak voorin gemaakt maar kan er ook zo weer uit.
Vorig jaar heeft de auto groot onderhoud gehad en zijn de rembouster vervangen, rondom nieuwe remblokken en de remklauwen gereviseerd, er is een nieuwe drukgroep + koppelingsplaten ingekomen, nieuwe olie + filters. De banden zijn 95%. Afgelopen winter is er een nieuwe klep op gemaakt.
De auto is altijd gebruikt voor de mensport.
Ik had er altijd 5 ponny's op en 2 wagens.
De vrachtwagen gaat weg omdat dat ik er te weinig mee op pad ga.
Voor meer informatie kunt u mij bellen op 0621876847 mvg j. Manting