ID: 52199
Advertentie ID: #35294 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Omschrijving
Samson versterker.
Deze is ongeveer +- 5 jaar oud maar is alleen gebruikt voor monitoring en nooit vol vermogen gedraaid.
Deze versterker heeft een piek van 1800Watt.
400Watt bij 8ohm.
Kortom nog een nette versterker voor pa of monitor.
Doe een net bod en hij is voor jou
Deze is ongeveer +- 5 jaar oud maar is alleen gebruikt voor monitoring en nooit vol vermogen gedraaid.
Deze versterker heeft een piek van 1800Watt.
400Watt bij 8ohm.
Kortom nog een nette versterker voor pa of monitor.
Doe een net bod en hij is voor jou