ID: 53574
Advertentie ID: #3425 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Omschrijving
Ik verkoop mijn VW Golf 1.2 Highline uit 2011. De golf rijdt zeer goed en ziet er nog heel mooi uit. Hij is altijd goed onderhouden:
- hij heeft een nieuwe APK
- bij 125d km is de distributie + waterpomp vervangen
- bij 135d km is de versnellingsbak gereviseerd
Het betreft een originele nederlandse auto met 2 sleutels en onderhoudsboekje waar alles in gedocumenteerd is. Hij is rijkelijk uitgerust met o.a:
- Navigatiesysteem met bluetooth telefonie en muziek
- Alcantara (suéde) sportstoelen
- cruise control
- trekhaak met aanhangerplaat
- Automatische Airco ( klimaatbeheersing)
- 18 inch lichtmetalen velgen met rode remklauwen
- elektrische ramen en spiegels ( ook verwarmbaar)
- multifunctioneel stuurwiel
En nog veel meer!
Ik heb deze auto begin 2018 gekocht, ik zou hem graag verkopen zodat ik mijn droom auto ( golf GTI ) kan kopen. Kom gerust langs voor een bezichtiging en proefrit! Groetjes, Dennis
- hij heeft een nieuwe APK
- bij 125d km is de distributie + waterpomp vervangen
- bij 135d km is de versnellingsbak gereviseerd
Het betreft een originele nederlandse auto met 2 sleutels en onderhoudsboekje waar alles in gedocumenteerd is. Hij is rijkelijk uitgerust met o.a:
- Navigatiesysteem met bluetooth telefonie en muziek
- Alcantara (suéde) sportstoelen
- cruise control
- trekhaak met aanhangerplaat
- Automatische Airco ( klimaatbeheersing)
- 18 inch lichtmetalen velgen met rode remklauwen
- elektrische ramen en spiegels ( ook verwarmbaar)
- multifunctioneel stuurwiel
En nog veel meer!
Ik heb deze auto begin 2018 gekocht, ik zou hem graag verkopen zodat ik mijn droom auto ( golf GTI ) kan kopen. Kom gerust langs voor een bezichtiging en proefrit! Groetjes, Dennis