ID: 55853
Advertentie ID: #6497 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Omschrijving
Als nieuw uitlaatsysteem van Jekill and Hyde. Heeft ongeveer 3000 km onder mijn BMW R1200GSA uit 2008 gezeten. Zit een linkpijp bij voor zowel het 2007/2008 als 2009/2010/2011 model bij.
De uitlaat is middels een knop op het stuur elektronisch in 3 standen te zetten voor een geweldig geluid.
Helemaal compleet en als nieuw in de doos. Bij vragen, hoor ik het graag.
De uitlaat is middels een knop op het stuur elektronisch in 3 standen te zetten voor een geweldig geluid.
Helemaal compleet en als nieuw in de doos. Bij vragen, hoor ik het graag.