ID: 8764
Advertentie ID: #8764 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Klantenservice medewerker Den Bosch (fulltime)
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Dit bedrijf is een groeiende logistieke dienstverlener binnen Europa. Op dit moment werken er 40 collegas, maar dat aantal is stijgende! Je werkt in een informele mannencultuur waarin de communicatie direct en recht door zee is. Het is een jong team, met een gemiddelde leeftijd van 30 jaar. Hard werken is belangrijk! Zit jij om één minuut voor vijf al met je jas aan klaar om naar huis te gaan, dan is dit niet het juiste bedrijf voor jou. De werktijden liggen tussen 07:00 en 19:00 uur en doorgaans ga je pas weg als het werk gedaan is. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen tijd is voor een grapje!
Functieomschrijving
Je werkt samen met collega's van o.a. de afdeling planning en logistiek, om de klant aangesloten te houden over de status van hun zending. Dit zijn jouw belangrijkste taken:
Tevens benader je potentiële klanten om jouw diensten aan te bieden en zo je eigen klantenbestand op gaat bouwen.
Functie-eisen
Je kunt snel schakelen, beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en bent secuur in je werk. Je vindt commercieel bezig zijn een uitdaging en hebt een vlotte babbel. Iemand met een sterke persoonlijkheid komt het beste tot zijn recht binnen dit bedrijf en deze vacature.
Arbeidsvoorwaarden
Dit bedrijf is een groeiende logistieke dienstverlener binnen Europa. Op dit moment werken er 40 collegas, maar dat aantal is stijgende! Je werkt in een informele mannencultuur waarin de communicatie direct en recht door zee is. Het is een jong team, met een gemiddelde leeftijd van 30 jaar. Hard werken is belangrijk! Zit jij om één minuut voor vijf al met je jas aan klaar om naar huis te gaan, dan is dit niet het juiste bedrijf voor jou. De werktijden liggen tussen 07:00 en 19:00 uur en doorgaans ga je pas weg als het werk gedaan is. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen tijd is voor een grapje!
Functieomschrijving
Je werkt samen met collega's van o.a. de afdeling planning en logistiek, om de klant aangesloten te houden over de status van hun zending. Dit zijn jouw belangrijkste taken:
- Klanten met vragen te woord staan
- Klachten in behandeling nemen en zorgen voor oplossingen
- Administratieve afhandeling van o.a. alle Invoice documenten, POD verwerkingen
- Registreren van spoedaanvragen
Tevens benader je potentiële klanten om jouw diensten aan te bieden en zo je eigen klantenbestand op gaat bouwen.
Functie-eisen
- Mbo-opleiding, bij voorkeur richting transport of commercie
- Minimaal 1 jaar recente ervaring in een soortgelijke functie
- Goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal
Je kunt snel schakelen, beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en bent secuur in je werk. Je vindt commercieel bezig zijn een uitdaging en hebt een vlotte babbel. Iemand met een sterke persoonlijkheid komt het beste tot zijn recht binnen dit bedrijf en deze vacature.
Arbeidsvoorwaarden
- Salaris afhankelijk van leeftijd én ervaring
- Je reiskosten worden vergoed en je kan gratis parkeren. Het is ook prima met openbaar vervoer te bereiken
- Volop aandacht voor jouw ontwikkeling
- Een functie waarbij je direct in dienst treedt bij onze klant!